جامعة الاقصى
نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات Elemara-2800b5903c
جامعة الاقصى
نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات Elemara-2800b5903c
جامعة الاقصى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نهر الحب
اقصاوي كلنا بنحبه
اقصاوي كلنا بنحبه
نهر الحب

نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات U7J73937
انثى
اڷمڜارگاٿ »• : 134
اڷعمڑ »• : 28
تاڕيخ اڷتسـ בּـ ـيل »• : 04/06/2010
اڷتخصًصُ »• : طب
:•اڷميداڷياٿ•: : نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات 40d9e510نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات F0c6a210نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات 4b08f210

نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات Empty
مُساهمةموضوع: نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات   نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات I_icon_minitimeالأحد يونيو 06, 2010 8:24 am

]size=18]
مره واحد واقف تحت الشباك بيقول يالهوى يا حماتى ياحستى فردى عليه واحد معدى يقول ملها حماتك قالوا عاوز ترمى نفسها من الشباك فرد عليه وانت ايه الا مزعلك قالوه الشباك مش عاوز ينفتح.

2.مره واحد اتجوز على مراته فردت عليه حماته بيقولوا مين دى يا منيل قالها اسكتى يا حماتى دى استبن.

3.مره واحد بيسأل شيخ بيقوله ما القضاء والقدر وما المصيبه (فرده عليه الشيخ) يابنى القضاء والقدر الا حماتى وقعت فى النيل فرد عليه الراجل وما المصيبه قال له الا حماتك تطلع من النيل.

4.مره واحد كل ما يشوف حماته يجيب ورى.

5. مره واحد اشترى خمسه كيلو سمك حماته اكلتهم كلها اجاها شلل نصفى فمشى فى الشارع يقو يالهوى ياحماتى فساله واحد مالها حماتك قال له اشتريت خمس كيلو سمك اكلتهم جلها شلل نصفى فرد عليه وانت رايح تجيبلها الاسعاف قال له انا رايح اجيب خمسه كيلو سمك كمان.

7-البنت بتقول لامها ماما جوزى حبيبى كل ما اطلب حاجه يجيبها على طول
فردت الام عليها بغيظ علشان مش بتتطلبى حاجات كتير يا عبيطه !!!!!!!!!

8-بنت بتقول لامها جوزى اتاخر كتير ياماما انا حاسه انه بيخونى دلوقتى ردت امها عليها وقالت لا خليكى متفأله يمكن خبطته عربيه

9-زوجه بتقول لزوجها عيد الام بكره ايه رايئك نجيب خلاط كهربائى لماما فرد الزوج بينه وبين نفسه ياريت يكون كرسى بعجل

10-زوجه بتقول لزوجها ماما دخلت المستشفى وحالتها وحشه والدكتور بيقول جالها تسمم فرد الزوج ممكن فعلا لو كانت عضت لسانها

11-شاب قال لامه انا حبيت واحده وقررت اتزوجها لكن بكره حاجيب تلات بنات وانتى اعرفى مين وقع اختارى عليها فقالت له موافقه وفعلا جاب البنات وفضلوا يتكلموا مع الام ساعتين بعدها الشاب بيقول لامه عرفتى بقى مين انا بحبها قالتله اه اللى اسمها ناهد فقالها ازاى عرفتى فقالتله علشان مش عاجبانى انا

12-واحده بتشتكى زوجها لامه بتقولها الحقينى يا حماتى كل ما اطبخ اكل ابنك ياخده ويرميه للكلب فردت حماتها حرام ايه بس ذنب الكلب

13-مدير شركه بيقول لموظف عنده انا عايز حارس قوى ومخيف جدا علشان محدش يسرق الشركه والحراميه تخاف فقاله الموظف انا حاجيب حماتى لان الشروط كلها تنطبق عليها

]
دمعة ملاك
اقصاوي كلنا بنحبه
اقصاوي كلنا بنحبه
دمعة ملاك

انثى
اڷمڜارگاٿ »• : 109
اڷعمڑ »• : 33
تاڕيخ اڷتسـ בּـ ـيل »• : 20/07/2010
اڷتخصًصُ »• : لغة عربية وأساليب تدريسها
:•اڷميداڷياٿ•: : نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات 40d9e510نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات F0c6a210نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات 4b08f210

مُساهمةموضوع: رد: نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات   نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 31, 2010 4:03 am

-شاب قال لامه انا حبيت واحده وقررت اتزوجها لكن بكره
حاجيب تلات بنات وانتى اعرفى مين وقع اختارى عليها فقالت له موافقه وفعلا
جاب البنات وفضلوا يتكلموا مع الام ساعتين بعدها الشاب بيقول لامه عرفتى
بقى مين انا بحبها قالتله اه اللى اسمها ناهد فقالها ازاى عرفتى فقالتله
علشان مش عاجبانى انا

ههههههههههههههه مشكورة جد
بنت الجامعة
اقصاوي كلنا بنحبه
اقصاوي كلنا بنحبه
بنت الجامعة

انثى
اڷمڜارگاٿ »• : 95
اڷعمڑ »• : 34
تاڕيخ اڷتسـ בּـ ـيل »• : 30/05/2010
اڷتخصًصُ »• : فنون جميلة

مُساهمةموضوع: رد: نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات   نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 31, 2010 10:39 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله ضحكتيني شكلها حماتك مغلاباكي
نرجس كيوت
عضو مميز
عضو مميز
نرجس كيوت

انثى
اڷمڜارگاٿ »• : 410
تاڕيخ اڷتسـ בּـ ـيل »• : 21/07/2010
اڷتخصًصُ »• : علم النفس

مُساهمةموضوع: رد: نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات   نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 08, 2010 2:46 pm

هههههههههههههههههه الله يعين حماتك عليك
احـــمـــد
ـ’آلـمٌدِيرَ ـآلعَـآمًهـ
ـ’آلـمٌدِيرَ ـآلعَـآمًهـ
احـــمـــد

ذكر
اڷمڜارگاٿ »• : 129
اڷعمڑ »• : 33
تاڕيخ اڷتسـ בּـ ـيل »• : 14/05/2010
اڷتخصًصُ »• : صحافة واعلام

مُساهمةموضوع: رد: نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات   نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 08, 2010 3:00 pm

عشان انتن بدكن العين الحمرة
https://gazz.yoo7.com
نهر الحب
اقصاوي كلنا بنحبه
اقصاوي كلنا بنحبه
نهر الحب

انثى
اڷمڜارگاٿ »• : 134
اڷعمڑ »• : 28
تاڕيخ اڷتسـ בּـ ـيل »• : 04/06/2010
اڷتخصًصُ »• : طب

مُساهمةموضوع: رد: نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات   نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 11, 2010 8:14 am

ههههههههههههههههههههههه
حرام عليكم انا لساتني زغيرة ومو متزوجة ولا عندي حماة

ههههههههههههههههه
وصح كلامك يا احمد بدهن العين الحمرة

احترامي للجميع

نكت بس عن الحموات ...سامحوني يا حموات
صفحة 1 من اصل 1